יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

פרשת הבגידה של רובסטן: כל מה שנוסף וידוע לנו עד עכשיו

כזכור לכם, לפני כשבוע מגזין Us Weekly פרסם כתבת שער שאומרת כביכול שקריסטן בגדה ברוברט עם הבמאי של שלגייה והצייד, רופרט סאנדרס.

פרסמנו לכם כתבה שכתבנו בה מוצגות כל הראיות לכך שהסיפור הוא שקר אחד גדול.
אחרי כיומיים, אס וויקלי החליטו לפרסם עוד תמונות שמוכיחות שהכל אמיתי, אחרי שמעריצים תקפו אותם בטוויטר ובאתר ומשם הכל נעשה יותר ויותר גרוע מיום ליום.
כמובן שהמעריצים לא נשארו אדישים למצב והחלו לחפש עוד הוכחות שהכל שקרי,ומצאו כמה:








מאז שפורסמו התמונות החדשות, הומצאו עוד המון שמועות כגון: רוברט מבקש מקריסטן לעזוב את ביתם המשותף ובינתיים הוא נמצא בבית החוף של ריס ווית'רספון, שקייטי פרי מנצלת את המצב ומתחילה עם רוברט, שרוברט וקריסטן רבים על מי יקח את כלבם המשותף - בייר, ועוד. בנוסף, פורסמה גם שמועה שאישתו של רופרט סלחה לו ואילו רוברט לא מוכן אפילו לדבר עם קריסטן.
במשך כל השבוע, אחד החברים הכי טובים של קריסטן (והמפיק של "ברוכים הבאים לריילי") צייץ בטוויטר כל מיני דברים כנגד התקשורת והגן על קריסטן.
בין הציוצים הוא אמר- "אני אגיד את זה כבר עכשיו-קריסטן לא עשתה שום סקס עם הבמאי" אך מחק אחרי כיומיים,אחרי שכמה אתרים השתמשו בציוץ שלו כדי להמשיך את השמועות.

אתמול (1.8) מגזין אס וויקלי ומגזין פיפל החליטו להמשיך את השמועות והוציאו עוד מגזינים על הפרשה.

אנחנו מזכירים לכם משהו שכתבנו בכתבה הקודמת:
"לאחר שהשמועה נרגעה קצת,מגזין People (שגם הוא מפרסם המוןןן שקרים) החליט להתערב קצת בפרשה,והחליט לפרסם תגובה לכאורה מקריסטן:
"אני מתנצלת עמוקות על הכאב והמבוכה שגרמתי לכל הקרובים אליי.חוסר תשומת הלב הרגעי הזה סיכן את הדבר החשוב ביותר בחיי,את האדם שאני הכי אוהבת ומכבדת,רוב.אני אוהבת אותו,אני אוהבת אותו,אני כל כך מצטערת."
לאחר מכן הם גם פרסמו הצהרה דומה מרופרט הבמאי.
אז בואו נבהיר כמה דברים:
1.מגזין פיפל הוא אחד המגזינים הכי שקריים בעולם יחד עם מגזין OK!.הוא המציא שמועות במשך השנים שרובסטן התחתנו,שהם מביאים ילד לעולם,שהם נפרדו,שרוברט בגד,שקריסטן בגדה,שטיילור לאוטנר הומו (ט'חח),שרובסטן שוב התחתנו ועוד.אז למה לעזאזל,מכל המגזינים בעולם,ש*פיפל* יהיו הראשונים לדווח על התגובות של רופרט וקריסטן?
2.קריסטן לעולם לא תצהיר בפומבי "I love him,I love him",וכל מעריץ של קריסטן יודע את זה.הדבר שקריסטן הכי שונאת בעולם הוא פפראצי ושמועות,אז למה אחרי כל ההכחשות שהיא ורוברט יוצאים היא תצהיר דבר כזה בפומבי? לא נשמע לי הגיוני...
3.קריסטן היא בנאדם כנה,אמין,צנוע,ישר ונאמן.אז שתבגוד באדם שהיא הכי אוהבת בעולם? ועוד עם גבר נשוי?"

אחרי יומיים,הכתב שפירסם את "ההתנצלות של קריסטן" הודה כי היא מזוייפת ושמגזין פיפל שילם לו המון כסף כדי לכתוב אותה. כלומר,קריסטן לא באמת התנצלה, ולא הגיבה על הפרשה מעולם.

נמשיך לעדכן אתכם.
בינתיים אם תצטרכו, תוכלו לפנות אלינו בעמוד הפייסבוק ולהתייעץ עימנו אם כתבה כלשהי שמצאתם נכונה.

חשוב להדגיש! עדיין לא ידוע אם כל השמועה נכונה עד שאחד מהגורמים המרכזיים בפרשה (רוברט, קריסטן או רופרט) מדבר אל המצלמה ומסביר הכל, ויש סרטון מתועד של זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה