יום שישי, 23 בנובמבר 2012

ג'ולס סטיוארט (אמא של קריסטן) מדברת על רוב וקריסטן בראיון ל-Vanity Fair

אמא של קריסטן, ג'ולס סטיוארט, מדברת בראיון על הסרט החדש שלה- K11, על אח של קריסטן- קמרון סטיוארט- שמככב בסרט, ועל מערכת היחסים בין קריסטן לרוברט!

האם הצעת לבת שלך לשחק בסרט שלך?
"היא הייתה שמחה לשחק בו, אבל היא הייתה עסוקה בלצלם את "בדרכים" בזמן שצילמנו, אבל כן יש לה תפקיד קטנטן. כשריימונד (הדמות הראשית) מדבר בטלפון עם המזכירה שלו, היא עושה את הקול של המזכירה."

וזה הבן שלך שמשחק אותו. איך היה לעבוד איתו?
"זה היה טוב יותר משציפיתי. הוא עזר לי המון, והיה לו קל מאוד לצאת מאיזור הנוחות שלו."

האם זה נכון שהוא אמר לך 'אם אחותי יכולה לעשות את זה [להיות שחקנית] אז גם אני יכול'?
"[צוחקת] כן, הם מאוד קרובים ותמיד מתבדחים."

הבת שלך משחקת מאז שהיא הייתה בת 9, האם יהיה עוד שחקן במשפחה?
"אני לא יודעת, אבל מעולם לא התערבתי בבחירות שלהם בכל מקרה."

...גם לא באהבה?
"לא."

את לא מקנאה עכשיו בבת שלך שהיא אישה עכשיו ויש לה חבר מפורסם?
"לא, להיפך. היא מאוד מאוהבת, וזה נפלא. כולם צריכים להיות."

מה מערכת היחסים שלך עם פטינסון?
"אני מחבבת אותו, ואנחנו מסתדרים יפה. אבל אני שומרת את עצמי מחוץ למערכת היחסים שלהם."

אבל את בטח צריכה לתת לקריסטן עצות לפעמים.
"הו, ברור שאני נותנת לה עצות כשהיא מבקשת, אבל אני מעולם לא מביעה את דעתי."

התגרשת מבעלך ג'ון אחרי 27 שנות נישואים. איך זה להיות רווקה בגיל-העמידה?
"אני לא רוצה להגדיר את עצמי על העובדה שאין לי או יש לי גבר. אני מרגישה מאוד חזקה. אני יכולה להיות עצמי ולהיות מי שאני רוצה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה