יום שבת, 12 בינואר 2013

ראיון בלעדי: EW מדברים עם סאם קלפלין על ההתנסות כפיניק!

על תהליך ההפיכה לפיניק: "זה מדכא," הוא נאנח. "אני רק רוצה המבורגר ובירה." הוא צבע את השיער שלו לבלונד וסבל מהשפלה כשריסס את גופו בספריי שיזוף. "רק תראה את קווי השיזוף באצבעות שלי!" הוא אומר ומראה את פרקי האצבעות המתקלפות צבע. "אני מאוד בריטי. אני לבן. כלומר, אני כל כך חיוור. עם תרסיסי שיזוף הגוף שלי תחיל להתקלף וייראה ממש מלוכלך ומגעיל. זה סוג של מזל בזירה, כי אז אני צריך להיות מלוכלך רוב הזמן, אבל זה לא כל כך נהדר אם אני צריך להיות בלי חולצה באותו הרגע."

על סצינת קוביות הסוכר: כל ההכנות הפיזיות כדי שהוא לא יאכזב את המעריצים של פיניק בזמן הסצינה המפורסמת בה הוא מציע לקטניס קוביות סוכר בקול מפתה, כשהוא לבוש רק רשת דייגים ב"מקום האסטרטגי" בגופו. השאלה היא כמה רשת ישימו ואילו חלקים יהיו חשופים. "הם אכן שינו את כמות הרשת ממה שהיא כתובה בספר, כי הם לא יכולים לעשות את זה יותר מידי גרפי, אם אתה מבין על מה אני מדבר," הוא נעצר בחיוך נבוך. "כי זה היה רק קשר שהסתיר את ה-, דבר שלו, אתה יודע למה אני מתכוון! אני בהחלט התכוננתי לעשות הכל. אבל המלבישה אמרה 'טוב אנחנו לא יכולים שלא תלבש כלום', אז אני סוג של מכוסה במשהו."

על מה שהוא לקח איתו מהסט של התלקחות: לפני שהצילומים הסתיימו ב22 בדצמבר, קלפלין כבר ידע מה הוא רוצה לקחת איתו הביתה: חליפת הצלילה של הזירה, בשביל אמא שלו ("שמרתי את השריון שלי מהתפקיד הראשון שלי כששיחקתי אביר, ואמא שלי קנתה בובת-ראווה בשביל זה, לכן חלק ממני רצה לקבל את חליפת הצלילה כדי שיהיו לה בובות-ראווה בכל רחבי הבית..."), ואת הקלשון של פיניק בשביל עצמו. "למרות שאני לא יודע מה ארוסתי תגיד על הקישוט החדש הזה בבית שלנו."


אין לנו כבר סבלנות לראות את פיניק על המסך הגדול!! (:

2 תגובות:

  1. סאם הוא מדהים והוא באמת הפיניק המושלם!! כל כל מחכה לראות אותו ב"התלקחות" :))

    השבמחק
  2. הוא מדהימוש 3>

    השבמחק