יום שישי, 25 בינואר 2013

פרנסיס לורנס מדבר עם MTV על הסרטים של התלקחות ועורבני חקיין!

פרנסיס לורנס, הבמאי החדש של סרטי "משחקי הרעב" שמביים את 'התלקחות' ויביים גם את 'ערבני חקיין - חלקים 1 ו-2', דיבר בראיון לMTV על הצילומים של 'התלקחות'. הנה כמה קטעים מתוך הראיון עימו (:

האם יש שינויים גדולים בסרט לעומת הספר?
"לא, לא ממש, הייתי אומר שזה עיבוד שאפשר מאוד לסמוך עליו. אתה יודע, כשאתה מנסה לעבד ספר קריאה של 12-14 שעות קריאה, למשהו שאמור להיות בסביבות השעתיים, חייבים להיות סצינות חתוכות. ללא ספק חתכנו כמה דברים. אני לא רוצה להיכנס לזה, אבל עשינו את זה עם סוזן, ואני יכול לומר לכם שזה מאוד-מאוד נאמן למקור."

באיזה סצינות אתה הכי גאה?
"זה מעניין כי זה קטע קטן ומטושטש - ואני רוצה לומר שאת פיסקה ארוכה בספר - אבל הרגע בזירה שבו הקברניט המשחק מתחיל לסובב את קרן השפע, ואני מאוד גאה [בסצינה] הזאת. תכננו סדרה מאוד מגניבה, ועיצבנו אי שמסתובב, וזה עומד להיות מאוד מאוד מגניב. אז זה סוג של כיף ומאוד מיוחד. מעולם לא ראיתי משהו דומה לזה. זה אדיר.

אתה יודע, אחד הדברים הראשונים שצילמנו שאהבתי במיוחד, יש סוג של סצינת פרידה עם ליאם לפני שהיא [קטניס] נכנסת לזירה שאני אוהב מאוד. ולמעשה צילמנו אותה כי היינו זקוקים לפרחי קיץ ועלים קיציים וכאלה. ממש צילמנו את הסצינה כשעוד היינו בהכנות לסרט. הדבר הראשון שאיכשהו עשינו היה לצאת לאחו שבהרי צפון ג'ורג'יה וצילמנו את הרצף הזה במשך שלוש או ארבע שעות בערך, ואני באמת אוהב את זה. אני חושב שזה מאוד יפה. ג'ניפר וליאם מאוד טובים בזה. זה מאוד יפה."

מה עם השמועות לגבי הקרנת הסרט בIMAX? (למי שלא יודע: רצו שמועות פה ושם על זה שמתכננים להקרין את הסרט של 'התלקחות' בצורת תלת מימד בחלק מהמקומות בהם יש קולנוע IMAX)
"כן, הרעיון הוא שיהיו כמה פורמטים משולבים [בסרט]. אבל כן, הרעיון הוא שהזירה תהיה בפורמט של IMAX ככה שברגע שאתה נכנס למעלית והיא ממש נפתחת."

על 'ערבני חקיין':
"נינה, ג'ון, סוזן ואני עברנו על הספר והתחלנו להכין [לסרט] את הגיליונות. והתחלנו לעבור עליהם ולפחות למרקר לעצמנו את הרעיונות הראשוניים של אילו רגעים נכניס ואיך הכל יתפרק. ודני סטרונג, שכותב את התסריט לחלק הראשון, עובד כבר עכשיו. אז כן, כבר הספקנו לעשות כמות נכבדת של עבודה. אנחנו מתחילים כבר לחשוב על איפה לצלם אותם וכל זה."


אנחנו מתרגשים כל כך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה