יום שבת, 26 באוקטובר 2013

ראיון מיוחד עם שיילין וודלי (טריס) וזואי קרביץ (כריסטינה) של IAmDivergent.com

שיילין: היי חבר'ה! מה קורה? מה הולך?

זה היה כל כך מרגש לראות אותך רצה שם על המסוע [לפני הקפיצה לרכבת]...

שיילין: אומייגאד... נכון?

שיילין, האם הרגשת מאויימת מלהפוך לסוג של גיבורה מסדרת נוער?

photo (27)שיילין: המ, זה הרגיש מאיים בגלל המילה "גיבורה". אני לא חושבת שטריס היא בהכרח גיבורה - היא לא גיבורת על והיא לא כמו כוכבת אקשן, היא פשוט ילדה רגילה ששקועה במצב מאוד מגביה והיא צריכה להתעלות על הנסיבות. זה בדיוק כמו שאם כריסטינה הייתה במצב הזה, היא הייתה צריכה להתעלות על הנסיבות. אני לא חושבת שטריס יותר מיוחדת מאף אחד אחר, היא פשוט האחת שצריכה להיות הילדה שמקבלת את כל החרא שלה במכה.
זואי: (צוחקת) מקבלת את כל החרא שלה במכה.

אתן מתחברות לדמויות שלכן בכל מובן שהוא?

שיילין: את מחוברת לדמות שלך מאוד, נכון?
זואי: כן, כי אני לא יכולה לסתום את הפה שלי? כן, כזאת אני, ככה. כריסטינה היא כאילו- היא אמיצה והיא מטורפת והיא כנה. גם לי אין מעצורים כמוהה.
שיילין: הן שתיהן מזל קשת.
זואי: זה נכון.

התרגשתן כשקיבלתן את התפקידים?

שיילין: מאוד התרגשתי. האמת שהתרגשתי יותר כשהיא קיבלה את התפקיד.
זואי: אווו.

האם הייתן חברות גם לפני זה?

זואי: לא.
שיילין: חברות כל כך טובות. כן, הכרנו כשעשינו את זה [האודישנים]. היו לנו הרבה חברים משותפים.

אתן לובשות בבירור תחפושות מאוד שונות. כמה זה עוזר לכן לצאת מהם לאומץ לב?

שיילין: את רוצה לענות על זה?
זואי: לא, זה שלך.
שיילין: טוב, כמו שאתם רואים עכשיו אני לובשת בגדים ששייכים לכביסה... כמה סמרטוטי מטבח. המ, לא, אני חושבת שהבגדים של אומץ לב מאוד מגניבים ומבוססים טקטית וקרלו המעצב עשה עבודה טובה מאוד בלעצב אותן נוחים פונקציונלית ועם זאת יפים פיזית כשמסתכלים עליהם. אז ברור שהמעבר משמלה לחותלות שאפשר לרוץ ולבעוט בהן זה שינוי דיי גדול.
זואי: כן, כלומר, הבגדים של אומץ לב הם למכסחי צורה - אתה מרגיש קשוח יותר בהתאם למה שאתה לובש - אני לובשת את מגפי הצבא הגדולים שלי ואני מוכנה למלחמה.

היו הרבה מבחני כימיה כדי למצוא את הפור המתאים והמעריצים מאוד מתרגשים לראות את זה על המסך הגדול. אתן יכולות לספר לנו כל דבר על הכימיה הזו?

שיילין: כן
זואי: עד הגג!
שיילין: מההה, זה חסר שליטה! ת'או מעולה, הוא אדיר! כלומר, אנחנו מתייחסים ברמה אנושית מאוד זה לזו. כולם מתחברים בצורה ממש טובה, אבל אני יודעת שאני אמורה לדבר עכשיו על ת'או אז אני אחזור לדבר על ת'או.
זואי: (צוחקת) אבל ת'או...
DIVERGENTשיילין: אבל ת'או...

למה הוא הפור המושלם?

שיילין: הוא הפור המושלם מפני שהוא מאוד דומה לפור במציאות. ת'או מאוד מסתורי בדרכים מסויימות. הוא גם בוגר קורס פילוסופיה אז היו לו חיים שונים לגמרי מכל זה במשך הרבה זמן. הוא טייל בעולם, הוא בן אדם מאוד יודע-עולם.
זואי: הוא גם נראה מאוד טוב.
שיילין: הוא גם מאוד מדהים להסתכלות עליו.

[אחרי ששיחת טלפון הפריעה באמצע הראיון, שיילין חזרה להתרכז בראיון.]

שיילין: הו שיט. סליחה. ת'או. הוא פילוסוף אז הוא חווה הרבה חוויות שונות מחוץ לעולם המשחק מה שאני חושבת שהוסיף מאוד לדמות שלו ולו עצמו בתור אדם. הוא מאוד מקצועי ולא לוקח שום דבר יותר מידי ברצינות מה שמאוד חשוב.
זואי: הוא מאוד שטותי.
שיילין: הוא מאוד שטותי. זה נורא מרגש לראות אותו הופך ל"דבר החם הבא" שכל הבנות עומדות לרדוף אחריו עכשיו, כאילו אתה לא מכיר את ת'או...
זואי: כן, הוא פשוט חנון.
שיילין: הוא חנון.

האם ידעתן על מפוצלים לפני שנבחנתן או שזה משהו ששמעתן עליו אחר כך?

שיילין: המ, אני סוג של קיבלתי, נתנו לנו את הספר לקרוא... את קראת? (פונה לזואי)
זואי: קראתי רק את התסריט כשרק נבחנתי לתפקיד וברגע שקיבלתי אותו הייתי כזה 'אני מנחשת שאני עכשיו צריכה לקרוא אותו'.

[...]איזה יום הכי אהבתן על הסט?

שיילין: הו זואי, ספרי להם... על היום המועדף עלייך!
זואי: שיט... איזה יום, האם היה אמור להיות יום שהייתי צריכה לזכור... הו, עשינו גלישת קהל! היה לנו את היום המדהים הזה שבו זכינו לגלוש על קהל במשך 45 דקות רצוף.
שיילין: זה היה כיף. כל כך כיף. בקפיטריה.
זואי: כל ילידי אומץ לב הרימו אותנו בקפיטריה.

כן שמענו שהיו המון המבורגרים...

שיילין: כל כך הרבה המבורגרים... כל כך הרבה...
זואי: זה היה יום טוב.
שיילין: זה באמת היה יום טוב.
זואי: (לשיילין) מה היה היום המועדף עלייך?
שיילין: הגלגל הענק היה אחד הימים האהובים עליי. בגלל שזה היה קשוח. בטח לא ייצא לי לטפס על גלגל ענק שוב. ויצא לי להיות על גלגל ענק במשך 14 שעות עם ת'או...
זואי: רומנטיקה...
שיילין: רומנטיקה...
זואי: האשטאג רומנטיקה
שיילין: האשטאג רומנטיקה... וברומנטיקה.
זואי: מה?
שיילין: מה?

זואי, את לא בטוויטר, נכון?

זואי: לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה