יום שלישי, 25 בפברואר 2014

האם ג'ניפר לורנס לוקחת שנת-הפסקה מהוליווד?

כמה השנים האחרונות היו עמוסות מאוד בשביל ג'ניפר לורנס, ועלו כמה דיונים לרשת האם היא צריכה לקחת הפסקה מהעבודה הקשה בהוליווד או לא. על פי המפיק הארבי ווינשטיין, ג'ניפר כן תיקח קצת זמן מנוחה לו היא זקוקה מאוד.

זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס עומדת לקחת הפסקה מעולם הסרטים בסדר גודל של שנה, כך מוסר המפיק ההוליוודי הארבי ווינשטיין.
[...]ווינשטיין אמר שהכוכבת המותשת של הסאגה הדיסטופית, 'משחקי הרעב', ושל הקומדיה 'אופטימיות היא שם המשחק' תיקח הפסקה, שבהחלט מגיעה לה אחרי תקופת צילומים ארוכה מאין כמותה.
"ג'ניפר יותר מידי נחמדה ומסכימה לעשות טובות לאנשים ועושה סרט כמו 'חלום אמריקאי' בזמן שהיא יכולה לשבת ולנוח," אומר ווינשטיין. "היא חתמה על 'משחקי הרעב' כשהיא הייתה צעירה ולא ידעה כמה זה ישפיע על החיים שלה. אבל היא מקצוענית ותמיד תהיה כזו." 
המפיק אמר שללורנס, שלקחה את פרס השחקנית הטובה ביותר באוסקר בשנה שעברה על תפקידה בסרט של דיויד או-ראסל, 'אופטימיות היא שם המשחק', הייתה כל זכות שבעולם לא להגיע לטקס פרסי ה-BAFTA בשבוע שעבר. בת ה-23 לא יכלה להגיע לאירוע אבל כן לקחה את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט 'חלום אמריקאי', גם הוא של או-ראסל. "זו הייתה תקופה לחוצה מאוד בשבילה, ומגיע לה לנוח," אומר ווינשטיין.
ג'ניפר בהחלט עומדת להיות עמוסה גם ככה בשנתיים הקרובות, גם מבלי לחתום על פרוייקטים חדשים - מחכים לה עוד טקס האוסקר בחודש הבא, סיבובי הקידום של 'משחקי הרעב: ערבני חקיין - חלקים 1 ו2' בסוף השנה הזו ובשנה הבאה, סרט ההמשך בסדרת אקסמן "Days of Future Past" שיוצא גם הוא השנה ועוד שני סרטים שטרם ידוע מה איתם, "Serena" ו-"Dumb and Dumber Too".

אז אם חשבתם שבזמן ה"הפסקה" של ג'ניפר לורנס אתם לא עומדים לשמוע ממנה בכלל, קבלו תיקון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה