יום רביעי, 5 בפברואר 2014

פיליפ סיימור הופמן השאיר מאחוריו סצינה גדולה ומשמעותית שעוד לא הספיקו לצלם ב"ערבני חקיין"

מקורות פנימיים מההפקה של "ערבני חקיין" מסרו לתקשורת פרטים על החלקים בסרט-החצוי שפיליפ סיימור הופמן לא הספיק לצלם לפני מותו, ומציעים פתרונות אפשריים.

catching-fire-plutarch-haymithc

מתוך THR:
מקורות מליונסגייט אומרים שלפיליפ סיימור הופמן נשארה לצלם סצינה אחת משמעותית ורגשית בסרט האחרון של סדרת משחקי הרעב, "משחקי הרעב: ערבני חקיין - חלק 2", אבל אומרים בביטחון שמצלמי הסרט יוכלו להשלים אותו בצורה שתרצה את המעריצים.
"כולנו עצובים מאוד," דובר ליונסגייט מוסר לThe Hollywood Reporter. "אבל כשזה מגיע לעשיית הסרט, זה לא עומד להשפיע בכלל. כמובן, עומדות להיות לנו כמה בעיות-עבודה, אבל הסרט יושלם ביצירתיות. הופעתו בשני הסרטים שנשארו יהיו תלויים במלאכתו הטובה ביותר. אנחנו מרגישים שהם יוכלו להיות הוקרה טובה עבורו."
כשנשאל אם יכול להרחיב על הסצינה המדוברת שלא צולמה, אותו נציג ענה "למה שאני ארצה לתת לאנשים משהו לצפות לו שנתיים מראש?" הסרט האחרון בסדרה צפוי לצאת בנובמבר 2015.
מקור עם קשרים הדוקים להפקה מסר שחוץ מהסצינה הגדולה בסרט האחרון, "נראה שיש להם תוכניות שלא נשמעות מסובכות כל כך" כדי להשלים את שני הסרטים בלי הופמן. "אתה יכול לעשות דברים דיגיטלים, אתה יכול לנהל שיחות שבהן אתה לא מתרכז בו אלא באנשים שהוא מדבר אליהם."
בנוסף, צויין בכתבה שניתן יהיה לבצע עריכת-פנים לשחקן שהוא לא פיליפ סיימור הופמן, במחשב, כדי לשוות לו מראה דומה (כמו שעשו לרנסמיי ב"דמדומים: שחר מפציע - חלק 2").
מה אתם חושבים על הפתרונות שהוצעו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה