יום שלישי, 6 במאי 2014

רוברט במגזין 'Premiere'

פוטושוט חדש של רוברט + ראיון בו הוא נותן כמה תשובות ומשפטים על החיים .
(הראיון לאחר התמונות)







"עשיתי התקדמות באומנות ההסוואה ,פעם אחרונה שהייתי בלונדון לא צילמו אותי למשך המון זמן"
"לקהל לא אכפת אם אתה בסרט "גדול" או "קטן" . הם פשוט רוצים שתהיה בסרט טוב"
"לפעמים שחקנים עושים סרטים גדולים ,אחד אחרי השני וזה פשוט נגמר בפתאומיות"
"אני מאוד מתרגש לחזור ל"קאן". אני רוצה לראות שכל הסרטים שלי יבחרו"
"עד כה כל הסרטים שעשיתי אחרי דמדומים נבחרו ל"קאן". אני רוצה לשמור על המטרה הזאת"
"אולי הוא מנסה לעשות טרילוגיה שלי עם לימוזינות ,אני לא יודע אם הוא מודע לזה..."
-אתה לא שחקן שעושה חצי עבודה 
-"בדיוק .זאת זיעה אמיתית שלי שאתה רואה על המסך"
"ככל שאני עושה יותר סרטים ,אני מרגיש כאילו אני עושה משהו ,זה הרבה יותר מוחשי"
"דיויד מיקוד נתן לי לנסות דברים חדשים בסט ,כמו השיניים הצהובות או לגלח את החלק האחורי של הראש שלי"
"חשבתי שריי נראה פגיע יותר עם העורף שלו מגולח"
"אין לך מושג. זאת הכרה ענקית" - על איך הוא רואה את פסטיבל "קאן"
"במשך הרבה זמן ,השתוקקתי לתפקידים בלי לדעת אם אני יוכל לשחק אותם ,עכשייו אני מוכן לקחת סיכונים"









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה