יום שישי, 15 באוגוסט 2014

הטריילר של ׳מורדים׳ ייצא יחד עם ׳ערבני חקיין-חלק 1׳!


חדשות טובות, מעריצי מפוצלים: המנכ״ל של ליונסגייט, ג׳ון פלת׳היימר, אישר שהטריילר של הסרט השני בסדרת מפוצלים - ׳מורדים׳ - יפורסם ביום שבו יוצא הסרט ״משחקי הרעב: ערבני חקיין-חלק 1״, ב21 בנובמבר 2014! (בארה״ב. הסרט יוצא אצלנו בארץ יום קודם לכן, אבל את הטריילר נקבל ככל הנראה ביום שלמחרת, ה22 עם הפרשי השעות).

ב8 באוגוסט, דיבר פלת׳היימר הרבה על סדרת מפוצלים, ואמר ש״כל הסימנים מצביעים על כך שהסדרה הופכת לעוד סדרת נוער מצליחה, כמו דמדומים ומשחקי הרעב.״ הוא גם דיבר על הספרים וציין שהמכירות שלהם רק עולים למעלה, ושהספר האחרון של ורוניקה רות׳ בסדרה - "FOUR: a Divergent Story Collection" טיפס עד למקום הראשון ברשימת רבי המכר בארה״ב. פלת׳היימר גם הוסיף ואמר שהמכירות של הDVD של הסרט, שיצא ממש לא מזמן, בדרך להפוך לדיסק הכי נמכר בהיסטוריה של ליונסגייט! הוא קרא לשלושת ימי המכירות הראשונים ״עצומים״ ואמר שהמכירות עלו ב30% על הציפיות שלהם.

המנכ״ל של ליונסגייט אז הוסיף ודיבר על הטריילר ל׳מורדים׳ ועל הכוח שיש לכוכבי הסרט שלו: ״עם הטריילר של ׳מורדים׳ שיראה אור עם יציאת ׳ערבני חקיין׳ בנובמבר, המכירות המרקיעות שחקים של הספרים, השיווק שאנחנו מתכננים לעשות לו, וכוכבים כמו שיילין וודלי, ת׳או ג׳יימס ואנזל אלגורט, שעושים באז כזה עולמי, אני מנחש שאתם מבינים למה אנחנו חושבים שסדרת מפוצלים הופכת מאוד מיוחדת.״

לא יכולנו להסכים פחות, מר. פלת׳היימר!
מה דעתכם על החדשות המרגשות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה