יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

ג'ניפר בראיון ל-"Vanity Fair" על תמונות העירום שהודלפו

ג'ניפר מככבת בגיליון נובמבר של המגזין "Vanity Fair" בו היא מדברת על תמונות העירום שלה שהודלפו בחודש האחרון.


הנה כמה קטעים מהראיון והתמונות מהמגזין.


"כל כך פחדתי. לא ידעתי איך זה ישפע על הקריירה שלי." לאחר שג'ניפר הלכה למאמת תמונות בשם קאשר, שאכן אימת את התמונות, הוא חבר לצוות של ג'ניפר והם בחרו לא להגיב עד שכל הסאגה הזאת תיגמר.
"רק בגלל שאני דמות ציבור, רק בגלל שאני שחקנית, לא אומר שביקשתי את זה," היא אומרת. "זה לא אומר שזה בא עם הטריטוריה. זה הגוף שלי וזאת אמורה להיות הבחירה שלי, והעובדה שזאת לא הבחירה שלי לגמרי מבחילה. אני לא מאמינה שאנחנו אפילו חיים בעולם כזה."

היא אמרה שהיא ניסתה לצאת בהצהרה אך "כל דבר קטן שניסיתי לכתוב גרם לי לבכות או להתעצבן. התחלתי לכתוב התנצלות, אבל אין לי על מה להתנצל."  
"הייתי במערכת יחסים נפלאה ואוהבת במשך 4 שנים. זה היה ממרחק רחוק, או שהחבר שלך יסתכל על פורנו או שהוא יסתכל עלייך."

" זה לא סקנדל, זו היא הטרדה מינית." היא אומרת לקאשר.
"זאת הפרת זכויות מיניות. זה מגעיל. החוק צריך להשתנות ואנחנו צריכים להשתנות. זה למה האתרים הם האחראיים. רק העובדה שמישהו יכול להיות מנוצל ומוטרד מינית והמחשבה הראשונה שעוברת בראש של מישהו הוא שהוא יכול להרוויח מזה, זה מעבר להבנה שלי. אני לא יכולה לדמיין להיות כל כך רחוק מהומניטריות, כל כך חסר חשיבה וריק בפנים." 
היא גם מגיבה לא רק על ההאקר שהדליף את התמונות גם על האנשים שהסתכלו בהם:
"כל אחד שהסתכל על התמונות האלה, אתם תומכים בעבירות מיניות. אתם צריכים להתמלא בבושה, אפילו אנשים שאני הכרתי ואהבתי אמרו 'אה כן אני הסתכלתי בתמונות'. אני לא רוצה לכעוס אבל יחד עם זאת אני חושבת, 'אני לא אמרתי שאתה יכול להסתכל על הגוף העירום שלי'." 
ג'ניפר גם שלחה הודעה לקהילת המגזינים.
"הייתה לכם בחירה. אתם לא חייבים להיות האדם שמפיץ שליליות ושקרים לפרנסה. אתם יכולים לעשות משהו טוב, אתם יכולים להיות טובים. בואו פשוט נעשה את הבחירה הזאת ו-זה מרגיש יותר טוב."

ג'ניפר אחר כך משתפת ברגע "שהייתי צריכה להתקשר לאבא שלי ולספר לו מה קרה... לא אכפת לי כמה כסף אני אקבל בשביל 'משחקי הרעב'," היא אומרת. "אני מבטיחה לך, לכל אחד שתינתן זכות הבחירה הזאת של לקבל סכום כזה של כסף או לעשות שיחה כזאת לאבא שלי, זה פשוט לא שווה את זה."
היא צוחקת קצת על הרגע הנורא ומוסיפה: "למזלי הוא שיחק גולף אז הוא היה במצב רוח טוב."


עם המילים שלה על המקרה, הFBI המעורבים והסדרה ששווה מליארדים שהיא סוחבת על גבה, ג'ניפר מתקוממת.
"הזמן מרפא," היא אומרת לקאשר. "אני לא בוכה בגלל זה יותר. אני לא יכולה להיות כעוסה בגלל זה יותר, אני לא יכולה שהשמחה שלי תהיה תלויה בתפיסת האנשים האלה, כי אולי הם לא ייתפסו. אני צריכה למצוא את השלווה שלי.״





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה