יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

סאם קלפלין עונה על שאלות של מעריצים בטוויטר




עמוד הטוויטר של ליונסגייט באנגליה הביא את סאם קלפלין לענות על (המון) שאלות של מעריצים על דמותו בסרט, פיניק אודייר ועליו בכלל.


"סאם קלפלין פה ומוכן לענות על השאלות שלכם! תמשיכו לפרסם שאלות עם התיוג Ask Finnick".



שאלה: למה תתגעגע הכי הרבה בחוויה של צילום הסרטים?
תשובה: היי, אני חושב שלחבורה. הקאסט, הצוות ומשפחת משחקי הרעב!

שאלה: אם היית יכול לשחק כל דמות אחרת במשחקי הרעב, מי זה היה?
תשובה: הייתי אומר קטניס. אני מרגיש שהיא כל החבילה.

שאלה: המשחק בתפקיד פיניק אודייר לימד אותך משהו חדש?
תשובה: זה לימד אותי להילחם במה שאני מאמין בו.

שאלה: אתה יכול לדמיין את פיניק כעורבני חקיין? איך הוא יוביל את המרד?
תשובה: היי. אני יכול לדמיין אותו כך. אני מרגיש שהוא מגן אז זה לא יהיה שונה מקטניס.

שאלה: שמרת משהו מהסט?
תשובה: שמרתי את החבל של פיניק לקשירות שלו.

שאלה: מה שברת על הסט הפעם (בצילום הסרט הזה)? זרוע, אצבע שוב?
תשובה: נפלתי בבור במהלך הצילומים ופגעתי בראש שלי בצינור כשרצתי בתעלות ביוב.

שאלה: מה הייתה הסצנה הקשה ביותר לצילום מבחינה פיזית?
תשובה: יש לי רצף מאבקים מדהים בסרט וזה היה בהחלט מאתגר מאוד.

שאלה: איך זה היה לצלם עם ההכלאות של הלטאה? הם היו נראים מאוד מפחידים.
תשובה: זה היה אתגר, אבל סצנה שהתרגשתי מאוד לראות שהובאה לחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה