יום שישי, 2 באוקטובר 2015

תמונות חדשות מ"עורבני חקיין-חלק 2" + ראיון חדש במגזין EW


כמו בכל שנה, מגזין Entertainment Weekly פירסם גיליון מיוחד לכבוד הסרט החדש של משחקי הרעב, וגם הפעם קיבלנו כמה תמונות עסיסיות במיוחד מתוך הסרט!

וכמובן, נוסף לתמונות ישנו גם ראיון מצחיק במיוחד עם השלישיה האהובה עלינו (ג'ניפר לורנס, ג'וש האטצ'רסון, ליאם המסוורת'). קבלו הצצה למה שמחכה לכם בגיליון המלא שייצא החודש:


על היותם תופעה תרבותית:
האטצ'רסון: כשאתה רואה את אלפי האנשים האלה צועקים ומתחרפנים... יש לי את אותה הבעיה שיש לפיטה של חוסר ההבחנה בין מציאות לאי-מציאות. אז בשבילי זה לא אמיתי. זה מרגיש כל כך מוזר.לורנס: זה כאילו אתה שכפול של עצמך.המסוורת': אתה חוזר למכונית אחרי פרימיירה ואז פתאום שקט כמו המוות ואתה כזה...לורנס: "אני שמח שזה נגמר."
 החברות שלהם:
לורנס: אם היינו פוגשים אחד את השני בכל אווירה אחרת עדיין היינו נשארים החברים הכי טובים. והאהבה שלנו קרובה כל כך לאהבה חסרת מעצורים עם הזמן כי אין בינינו פחד, כי אנחנו אוהבים אחד את השני כל כך. אין פחד באהבה שלנו.
 והסצנה שהם הכי דאגו לצלם מתוך 152-הימים של צילומי עורבני חקיין:
לורנס: הכי התרגשתי לצלם את הסצנה בסוף הסרט, כשאני יורה את החץ שלי - אני לא אגיד בשביל מה - מפני שכשהתאמנתי על הירי חיצים שלי בגיל 20, זו הייתה בדיוק הסצינה שדמיינתי. לפני חמש שנים הייתי צריכה לדמיין שערימת חציר היא הרגע הזה, ועכשיו היא כאן. 
איך כיוונתם למטרה?
לורנס: זאת הייתה אנימציה, אז בוא רק נגיד ששיחקתי אותה.
המסוורת': היית יותר מדי מרוכזת בפחד שלך לשיר [בחלק 1]. כולנו יודעים את זה.
האטצ'רסון: זה כל כך מטומטם. את זמרת כזו טובה.
המסוורת': היא הייתה כל כך לחוצה מזה שחשבתי כבר שיש לה קול נוראי. וכשהיא שרה אמרתי לה "ג'ן, זה דווקא היה ממש טוב" והיא הייתה כזה "'שתוק!"
לורנס: רק התפרצתי עלייך כי אחרת על מי הייתי מתפרצת?
המסוורת': לא, אני יודע. אני שק החבטות שלך, אחותי. אל תדאגי לגבי זה.
לורנס: אבל אני לעולם לא אוכל להיות שלך. אל תעז אפילו לחשוב שזה דו-כיווני.
האטצ'רסון: בשבילי זו הייתה הסצינה שפיטה שהיה צריך להתחרפן ולאבד את הראש. יותר התרגשתי מאשר פחדתי, אבל אז רגע לפני שהיינו צריכים לצלם, הבנתי שלא תכננתי איך לעזאזל אני הולך לעשות את זה. ואז הם צעקו "אקשן" ואתה כזה "אה!" ופשוט עשיתי את זה.
לורנס: אבל אלה בדיוק הפעמים שאתה עושה את ההכי טוב שלך כי אתה לא חושב. אתה פשוט מרגיש את זה. אח! התכוונתי למה שאמרתי, אבל אז הבנתי כמה מרושע זה נשמע אז אני פשוט חייבת להפוך את זה לבדיחה.



העימות הסופי של קטניס מול הנשיא סנואו:
המעריצים של הנובלות של סוזן קולינס יודעים שלחממה שמופיעה בטריילר של 'עורבני חקיין-חלק 2' יש משמעות מיוחדת. באותו המקום הנשיא סנואו (דונלד סאת'רלנד) מתעמת בפעם האחרונה מול קטניס אוורדין (ג'ניפר לורנס), מבחן ההבטחות האחרון שלהם.
כדי ליצור אותו, הבמאי פרנסיס לורנס הושפע מהתקופה הויקטוריאנית, עם המסגרות הצרות וציפוי הזכוכית הדק. "אני חושב על זה כדבר אלגנטי מהעולם הישן בתוך העולם החדש הזה [של פאנם]," הוא אומר.
אבל המשימה למצוא חממה שתתאים לתיאור התבררה כבלתי אפשרית. לכן במקום זה, ההפקה צילמה את החלק הפנימי של הויכוח האינטימי - ועם זאת החושפני - באולפן באטלנטה, שם הם מילאו את החדר בורדים המפורסמים של סנואו. את החלק החיצוני של החממה צילמו בפריז, בטירה בעיירה רמביולט. וכל הקשור לשלג בחוץ, קרדיט לעולם האנימציה.
הסצינה, שמתרחשת אחרי שהקפיטול נופל, קפצה על שני השחקנים בדקה האחרונה, כאשר סצינה אחרת בוטלה בעקבות תנאי מזג האוויר. אבל זה לא עצר את סאת'רלנד לצלוח את סצינת הדיאלוג-הכבד. "להקפיץ עליו סצינה בצורה כזאת היה מאוד מסוכן, אבל הוא זכר אותה לגמרי בעל פה," אמר הבמאי לורנס. "הוא היה בלתי יאמן."

הראיון המלא, כולל סודות ממסיבת הפיג'מות המסורתית של השלישיה המנצחת, יפורסם בגיליון המיוחד שיוצא לחנויות ב-9 בספטמבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה