יום ראשון, 15 ביולי 2012

דנים בשאלה: איפה יעשה הפיצול ב"עורבני חקיין"?

אז, כולנו כבר יודעים לבטוח, אחרי ש"ליונסגייט" אישרו לפני כמה ימים, ש"עורבני חקיין", בדומה לזכייניות הגדולות "הארי פוטר" ו"סאגת דמדומים", עומד להתחלק לשני סרטים. חלק 1 מתוכנן לצאת בתאריך ה21 לנובמבר 2014, וחלק 2 ב20 לנובמבר 2015.

בעוד שכולם די מודעים לעניין ש"ליונסגייט עלו על דרך המלך" ובעצם מנסים למשוך עוד כסף משובר הקופות ההיסטרי, כולם שואלים רק דבר אחד: איפה יהיה הפיצול?





האינטרנט כבר גועש אחר החיפושים איפה ההפקה יפצלו את הסיפור, בעוד שאין שום תגובה מצד "ליונסגייט".

הנה כמה מההשערות של Entertainment Weekly וNext Movie:
(שימו לב: אם אתם לא קראתם את הספר השלישי ואתם לא רוצים ספוילרים, ברצינות, אל תקראו אם אתם לא רוצים ספוילרים.)

1. "פיטה, השליח; מחוז 13 מותקף": אם אתם זוכרים, יש קטע ב"עורבני חקיין" שבו פיטה מוצג בטלוויזיה של הקפיטול ותוקף את המורדים, שנמצאים במחוז 13 ומצלמים תעמולי "אנטי-קפיטול". אבל, אנחנו לא מדברים על הפעם הראשונה, אלא על הפעם השנייה, שבה נראה פיטה מאוד לא בריא, גווע ברעב ופצוע. פיטה מצביע על מתקפה על מחוז 13 - והיא אכן מתרחשת.

2. "משימת חילוץ קטלנית": קטניס נפגעת באחד מהפעולות שלה במחוז 13, וכשהיא מתעוררת בבית החולים היא מתבשרת שגייל וכל השאר נסעו לקפיטול לחלץ את פיטה, ואהובתו של פיניק אודייר, אנני. זוהי משימה מסוכנת, וקטניס מתמודדת עם האפשרות המציאותית שהיא יכולה לאבד ביום אחד את שני הבחורים שהיא דואגת להם בחיים שלה, ואין מה שהיא יכולה לעשות כדי למנוע את זה...

3. "פיטה חוזר... בערך": עוד אפשרות לפיצול היא כשגייל והצוות חוזרים מהקפיטול בהצלחה ממשימת החילוץ. כשקטניס הולכת סופסוף לראות את פיטה והוא קם לקראתה, היא מצפה לחיבוק אוהב והכרת חיבה, אבל פיטה בעצם מתנפל עליה, חונק אותה, ובעצם מנסה להרוג אותה. זה לא הפיטה שהיא הכירה. אם הפיצול יעשה באמת בנקודה הזו, זה ייתן למפיקים הזדמנות באמת להראות ולהדגיש את השינוי שעבר על פיטה.

4. "קטניס סופגת כדור": כשקטניס מגלה שפיטה הוא כבר לא הבחור שאהב אותה כמו תמיד, היא גם מגלה צד אכזרי בגייל. יש לו כמה רעיונות אכזריים לנשקים אפשריים לייצור במחוז 13, וכשהוא מציע ללכוד את אנשי מחוז 2 בתוך המפעל בהר, הדמיון בין האנשים האלו למקרה של אבא שלה (וגם אבא שלו) עולה. שני הבנים שהיא אהבה השתנו. כשהיא מתחילה לעשות את עוד אחד מה"אנטי-קפיטול תעמולות" האלו, הניצולים של מחוז 2 כועסים, פגועים, ומגיעים לכיכר. קטניס ניגשת להגן עליהם מפני האנשים שלה, ומישהו מכוון עליה אקדח. כשהיא מנסה לכוון את כולם להילחם לא זה בזה, אלא כולם נגד הקפיטול, ברגע הזה הכדור מהאקדח פוגע בה. בהחלט רגע דרמטי למעריצי משחקי הרעב, שיתן פתיחה מעולה בחלק 2.

5. "פיטה ההפכפך מצטרף לצוות": אחרי שקטניס מתאוששת מהתאונה שלה במחוז 2, וגם פיטה מראה סימני הבראה משל עצמו, היא מחליטה לא לוותר, ונחושה והצטרף לצוותי הלוחמים שנוסעים לקפיטול. כשחייל מחליף, פיטה, מצטרף לצוות, כשהוא לא 100% טים קטניס, קטניס מבינה שהנשיאה של מחוז 13, אלמה קוין, לא מעוניינת בה בחיים. ופיטה מודה שקטניס מסוכנת יותר למשימה חיה מאשר מתה.

מה אתם חושבים? יש לכם רעיון לבאיזו נקודה יפצלו את הספר?

2 תגובות:

  1. או 1 או 3.. אבל אם 1 אז שיגמר בזה שפיטה אומר כזה :"עד בוקר כולכם תמותו!".. זה יהיה מגניב :)

    השבמחק
  2. 4 וואי הכי טוב. אני כבר מדמיינת את זה *^*

    השבמחק