יום ראשון, 15 ביולי 2012

ראיון: ווילו שילדס מדברת עם MTV News על פרים!

ווילו שילדס (פרים) דיברה עם MTV News על "התלקחות" ועל פרים! רוצים לדעת מה היה לה לומר? הכל כאן.




אמנם ל"התלקחות" יש כבר תאריך יציאה, כולנו רוצים לדעת אחד (כמעט יותר מאת מי ילהקו לפיניק) וזה: מתי יתחילו לצלם? "שמענו כל מיני שמועות לגבי הסתיו, אבל אנחנו לא בדיוק בטוחים מתי," היא סיפרה. "זה עדיין סוד גם בשבילי."

לפיה, עדיין אין תסריט (למרות שראינו את ג'ניפר יוצאת מפגישה עם פרנסיס לורנס עם מעטפה מכובדת עם השם שלה עליה), אבל היא סיפרה שרק מקריאת הספר יש לה מושג למה לצפות. למרות שאי אפשר לדעת מה יעבור את הצינזורה ומה לא, היא אומרת שיש דווקא סצנה שהיא מאוד תשמח לצלם ושתיכנס לסרט. "זו סצנה שבה היימיטץ', פיטה ואני יושבים בבית החדש שלנו ואנחנו פשוט ממלאים את הפנים שלנו בממתקים וצוחקים על קטניס, ואני חושבת שזו תהיה סצנת ממש כיפית לעשות כי אנחנו פשוט משתוללים ועושים חיים," היא אומרת. "למרות שקטניס כועסת עלינו, אנחנו עדיין נהנים, אז אני חושבת שזו תהיה סצנה כיפית לצלם וגם אני יוכל לצלם סצנה עם ג'וש ווודי הרלסון, אז זה יהיה ממש כיף."

לווילו מחכים עוד 3 סרטים של משחקי הרעב, והיא פשוט שמחה לגדול עם הדמות. "אני מתרגשת לגדול עם הדמות של פרים, כי, אתם יודעים, בגדול יש לי עוד 3 סרטים, ואני הולכת להיות בת 15 או 16 עד הסיום של הסרטים, אבל התחלתי כשהייתי בערך בת 10," היא אמרה. "אז זה הולך להיות מאוד מעניין להתחיל ולסיים עם משהו ופשוט לראות איך השתנתה צורת המשחק שלי, ופשוט לגדול עם הדמות הזו יהיה ממש כיף."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה