יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

קלאן לטץ' מגיע למסיבת השקה של היינקן בניו יורק וחושף כמה סודות על מערכת יחסים

קלאן לטץ' הגיע למסיבת השקה של היינקן בניו-יורק סיטי,נראה מדהים כהרגלו וחשף כמה סודות על מערכות יחסים.

"הפכתי ליותר בוגר כשזה מגיע לנשים ומערכות יחסים" לאטץ' מספר."הסוד עכשיו הוא להיות מי שאני באמת ולא להיות מזוייף כדי שבחורות ירצו אותי בחזרה."
קלאן שיצא בעבר עם השחקנית אנה-לין מקורד,מודה כי בעבר הוא היה אומר כמה שקרים או הגזמות כדי לנסות להרשים את הבחורה.
"הייתי במערכת יחסים אחת שבה אמרתי לה דברים על עצמי שלא היו באמת נכונים.אמרתי שאני מחבב להקה מסויימת רק בגלל שהיא אוהבת אותם.אז היא קנתה כרטיסים להופעה שלהם ואני הייתי תקוע באמצע.זה לא היה הוגן כלפיה וכלפיי."
כתוצאה מכך,הוא אומר "אני כבר למדתי להיות כנה,כי בסופו של דבר יוצא לי להיות עם מישהי שאוהבת אותי בגלל מי שאני באמת."







תגובה 1:

  1. מזל טוב לכל הצופים ברשת, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי איזבלה איתן, אני בת 40 מישראל. התחתנתי בגיל 31 יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר. אחרי שנה של נישואי ההתנהגות של בעלי הפכה כל כך מוזרה ואני לא ממש מבין מה קורה, הוא ארז מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהב אותו אני אף פעם לא חולם לאבד אותו, אני מנסה בכל כוחי לוודא שבעלי חוזר אלי אבל הכל בלי עזרה, אני בוכה ובוכה מחפש עזרה, דיברתי על זה עם משפחתו אבל לא קיבלתי תשובה. אז החברה הכי טובה שלי אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, היא אמרה לי שהוא אדם גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין שום קשר שקשור לנושאי אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא אמרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים ב להחזיר את מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או עם הוואטסאפ שלו בטלפון +2349071995123. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי ואני, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור אלי ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, הייתי מאוד מופתע, זה כל כך מדהים. לאלוקים התהילה של מערכת היחסים שלנו קרובה מאוד ושנינו חיים באושר. אם אתה נתקל בבעיה דומה, פנה אליו עכשיו וקבל את הבעיה שלך פתורה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק