יום שישי, 1 בפברואר 2013

סאם קלפלין בראיון חדש: ההתרגשות לקראת 'התלקחות', על ג'ניפר לורנס ועוד!

סאם קלפלין (הלוא הוא פיניק אודייר שלנו) הגיע אתמול למסיבת ה"גברים הבריטים המוכשרים" של InStyle והתראיין למגזין. בראיון הוא מדבר על צילומי 'התלקחות' ועל העבודה לצד ג'ניפר לורנס :)

על ג'ניפר לורנס:
"היא הייתה מדהימה - אני אוהב בה הכל. יש לי את כל הזמן שבעולם בשבילה, ואין ספק שהיא בהחלט עושה עבודה טובה."
על ההצלחה של ג'ניפר בעונת בטקסים:
"זה הגיע למצב שאני שולח לה אסמסים כל יום ואומר לה: "מזל טוב, ואז מזל טוב למשהו אחר, מזל טוב על המועמדות שלך, מזל טוב על הזכיה" ואני בטוח שהיא כבר ממש משועממת מהאנגלית שלי עכשיו."
על הציפייה שלו לקראת 'התלקחות':
"אני ממש מתרגש לראות את זה, אבל דיי עצבני אם להיות כנה. עבדנו כל כך קשה ונהנינו מאוד."
על הדיאטה שלו לתפקיד של פיניק:
"אנשים חושבים שאני מגזים כשאני אומר שאכלתי עוף ואספרגוס כל יום, פעמיים ביום למשך איזה שלושה/ארבעה חודשים."  

תגובה 1: