יום שלישי, 7 באפריל 2015

שיילין וודלי חושפת: "היה לי קשה לחזור לדמות של טריס ב'מורדים'".


שיילין וודלי כבר יכולה להגיד שהיא "הייתה שם ועשתה את זה כבר" כשהיא חוזרת לסרט ההמשך של מפוצלים, "מורדים", אבל מהר מאוד היא גילתה שנדרשה למאמץ חדש נוסף. 
"לחזור בחזרה לתפקיד של טריס היה הרבה יותר קשה משחשבתי מכיוון שלא לקחתי בחשבון שאני, עצמי, התבגרתי בשנה," וודלי אמרה לכתבים של People במהלך אירוע התקשורת שנערך בשישי בלוס אנג'לס. "הנחתי שלחזור להיות טריס יהיה פשוט כי אני פשוט יכולה לחזור לתוך המחשבה של להיות היא, אבל המחשבות האישיות שלי השתנו במהלך השנה שעברה," היא אומרת. 
ולמרות שהחזרה לתפקיד טריס היוותה אתגר, השחקנית בת ה-23 לא יכלה לחכות כדי לחזור לעשות את הפעלולים שלה בעצמה. 
"בסרט הראשון עשינו הרבה כירואוגרפיה וקרבות אימונים, אבל הפעם פשוט חזרנו בשביל לחזור לכושר - שום דבר לא היה חדש או קשה מדי," אמרה וודלי, שקפצה מרכבת נוסעת בסרט הראשון והפעם הייתה צריכה ללמוד איך לטפס על בית מעופף בכוחות עצמה. 
ואם במקרה תהיתם איך היא - ואולי עוד ארבע או חמש פעלולניות עם שיער קצוץ - עשו את זה? 
"היינו תלויים על כבלים והיינו צריכים להחליק עליהם, והיה פעם אחת שהיינו צריכים להתמודד עם משטח בזווית של 90 מעלות כמעט," וודלי מספרת. "הייתי כזה 'אם אני לא הולכת לתפוס בעמוד הזה, אני כנראה לא אמות, אבל אני אהיה תלויה באוויר וכנראה אקבל וודג'י [מתיחת תחתונים] נורא'. אז זה היה ממש כיף," היא מוסיפה בצחוק. 
כשאת יפה כמו שיילין וודלי, למצוא לך מישהו יפה כמוך שישחק את אהוב ליבך יכול להיות קצת מאתגר, אבל ת'יאו ג'יימס - שמשחק את פור, החבר שלה, מתאים לתפקיד הזה בדיוק. 
"אחת הסיבות שטריס ופור מתאהבים כל כך היא מפני שמערכת היחסים שלהם מאוד מבוססת על אמירת האמת ורכישת כבוד האחד כלפי השניה ואותנטיות, ולא על השוואות או משיכה פיזית או אהבה עיוורת," שיילין אומרת. "זה נהדר שמערכת היחסים הזאת נותנת בסיס, לא רק לנערות צעירות, אלא לכולם להבין שמערכות יחסים יכולות להתבסס על האמת ועדיין להיות פגיעות, וששמירה על מישהו במרחק נגיעה זה מעשה של הגנה עצמית כדי להגן על הפגמים הפנימיים שלנו - ולא בגלל משהו שהם עושים," היא מוסיפה. 
ת'יאו ג'יימס, 30, לא יכל להסכים יותר ואמר לכתבים שהוא "אוהב את העובדה שיש להם תכונה משותפת של כבוד עצמי אחד כלפי השניה." הוא מוסיף: "הנשיות שלה לא נובעת מהגבריות שלו, וכך גם להפך."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה