יום שישי, 10 במאי 2013

סקירה: איזה סצינות הכי חשוב שיהיו בסרט של 'התלקחות'?

לכולנו יש את הסצינות האהובות עליינו מהספר, שהיינו מתים אם הן לא היו מופיעות בסרט, אבל תמיד טוב לשבת ולערוך סקירה על הסצינות שיהיו הכי חיוניות לבניית הדמות של קטניס בסרט ושיקדמו אותה, כמו בספר - אז Yahoo! UK עשו בדיוק את זה!

אזהרה: ספויילרים למי שלא קרא את הספר (ואם באמת לא קראתם אותו, אתם טסים עכשיו לקרוא!)

cf peeta katniss
" 1. הסצינה של מחוז 11
הרבה מהסצינות החשובות ב'משחקי הרעב: התלקחות' קורים במחוז 11. זהו אחד המחוזות העניינים ביותר בפאנם, שאחראי לחקלאות. בזמן השהייה במחוז 11, אנו עדים לכמה סצינות מרכזיות המדגישות את הרעיונות המרכזיים של הספר, הכוללות נאומים נלהבים מפיטה וקטניס, והרגע בו אדם מוצא להורג כשנורה בראשו. אירועים אלה משחקים תפקיד משמעותי בסצינות שבאות אחר כך. 
2. הקרבה בין קטניס לפיטה
כשפיטה וקטניס חולקים מיטה זוגית בפעם הראשונה בספר, הרגע הוא כמו שמיכה המבטיחה להגן עליהם מפני הסיוטים שהם סובלים מהם. זהו רצף חשוב במיוחד במערכת היחסים המתפתחת שלהם.
3. קטניס מגנה על גייל
במהלך 'משחקי הרעב: התלקחות', קטניס נקרעת בין אינסטינקט ההישרדות לבין אידיאליזם. כשהיא מגנה על גייל כשמצליפים בו בתור עונש, זהו צעד קריטי במיוחד לקראת עשיית הדבר הנכון, על פני הישרדות.
4. "רוצה קוביית סוכר?"
סצינה אחת אהובה במיוחד על כל מעריצי הסדרה היא הסצינה בה פיניק מציע לקטניס קוביית סוכר לסוסי המרכבה שלה. זוהי סצינה קלילה ופלרטטנית אשר תספק הקלה מסויימת לצופים מהסיפור הקטלני של עולם משחקי הרעב.
5. מחוז 12
לא יתקבל על הדעת עם הסצינות האלו יושמטו או ישונו באופן כלשהו, אך הגילויים לגבי מחוז 12 והתגובה הנדהמת של קטניס, יהיו דרך מצויינת לסיים את הסרט. " 
מה דעתכם? מסכימים עם כל מה שנאמר פה? איזו סצינה אתם הייתם חייבים לראות בסרט, שלא צויינה ברשימה?  

2 תגובות:

  1. אני אומר גם שהסצנה של פיניק מנשים את פיטה בזירה ^^

    השבמחק
  2. של השמלה שעולה באש והופכת לעורבני החקיין.

    השבמחק