יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

הו גאד... במאי 'מפוצלים' ניל ברגר אומר ששיילין ות'או "נדלקו אחד מהשני"!

BuzzSugar ישבו עם ניל ברגר (במאי מפוצלים) לראיון בלוס אנג'לס. מהשיחה עלה שאנחנו עומדים לקבל הרבה "מתח מיני" בין טריס ופור במהלך הסרט! מוזמנים לקרוא לפניכם:

מה הדינמיקה במערכת היחסים בין טריס ופור?
"אני חושב שמה שמגניב במערכת היחסים שלהם זה שהם לא מתאהבים זה בזה מההתחלה. יש הרבה מגעים וללא ספק מתח מיני במערכת הזו, והוא ללא ספק קשה כלפיה. הוא באמת דוחף אותה ממנו, ופשוט יש לזה הרגשה אחרת. הוא כמו קיר לבנים שפשוט לא נותן כלום. זה ממש מבלבל בשבילה וזה משכנע אותה [להאמין לו], ואפשר לראות את זה בזריקת הסכינים ההיא. הוא חותך אותה, אבל הוא סוג של עושה את זה בכוונה, כי זאת הדרך היחידה להוריד אותה מהכוונת של אריק, שהוא דמות מאוד מסוכנת. ואז כמובן, יותר מאוחר, הם הופכים להיות יחד." 

למה ליהקת את ת'או ג'יימס בתור פור?
"מפני שהוא גבר אמיתי. הוא באמת כזה. והוא קשוח כמו סלע והוא מאוד מאיים. שיילין, למעשה, היא שחקנית מאוד חזקה. היא מלאת עוצמה בעצמה, והיינו צריכים מישהו שיהיה אפילו יותר עוצמתי ממנה, דבר שהיה קשה מאוד למצוא. במילים אחרות, מצאנו מישהו שמאיים עליה.
[...] לשיילין ות'או יש כימיה טבעית ביניהם, שאתה מקווה לה מלכתחילה. באמת היה להם אכפת אחד מהשני, והשם שיעשעו אחת את השני, ולמעשה גם נדלקו האחד מהשני. זה גם מה שהולך בסרט פחות או יותר, חוץ מאולי ה"שיעשעו אחד את השני"." 
האם יש יותר או פחות רומנטיקה בסרט מאשר בספר?
"אני חושב שהיא דומה לספר, אבל אני חושב שמה שיש זה מעטפת של מתח מיני במהלך כל הסרט. יש את הרומנטיקה של הנשיקות והוויתור; אבל מצד שני יש חתול ועכבר, המשחק שמוביל לכל זה. זה מה שיש ממנו הרבה. הסרט מאוד רומנטי מהבחינה הזו. יש לו את הרומנטיקה הייחודית הזו מפני שהם כל הזמן בוחנים אחד את השני ומרחרחים מסביב האחד לשני, כל אחד בדרכו שלו. ישנה המשיכה המוחשית הזו, החיכוך והחשמל האלה ביניהם במהלך כל הסרט."

תגובה 1:

  1. גאד... יש מצב אתם עושים מפגש מעריצים לקראת הסרט ?:) ממש רציתי ללכת לשל התלקחות אבל לא יכולתי באותו יום:( אשמח אם תעשו מפגש כלשהו בזמן הקרוב...
    כבר מחכה ♥

    השבמחק