יום שבת, 25 באוקטובר 2014

שיילין וודלי בראיון חדש לMTV: 'מורדים' יהיה מלא באפילו יותר אקשן מ'מפוצלים'

הרבה אנשים הופעתו בשנה שעברה, כולל אותנו, כש"התלקחות" שידר הרבה יותר ביטחון והבליט יותר את הדמויות שלו מאשר הסרט שקדם לו, תחת הבמאי החדש, פרנסיס לורנס.

לכן כש"מורדים", סרט ההמשך ל"מפוצלים", החליף גם הוא במאי, חדשות MTV פשוט היו חייבים לשאול את שיילין וודלי אם השינויים בסרט תחת הבמאי-החדש רוברט שוונטקי יהיו גם כאלה דרסטיים.

למרבה המזל. שיילין בדיוק הגיעה לאולפנים שלהם בשביל לדבר על סרטה החדש שבדיוק יצא לקולנועים בארה"ב, "White Bird in a Blizzard", והתשובה שלה הייתה שכן, 'מורדים' עומד להיות שונה באופן דרמטי מקודמו בסדרה - אבל לא בצורה שבה אתם חושבים.


לצפייה בראיון עם שיילין לחצו כאן.

"הוא הולך להיות הרבה יותר מלא באקשן, ללא ספק, ואני חושבת שהולך להיות שם דגש יותר גדול על הדמויות בהרבה דרכים שונות," שיילין עונה.
שיילין גם אומרת שבזכות נוכחותו של שוונטקי, עיצוב הדמות שלה, טריס, הפך אפילו קל יותר בפעם השניה. 
"רוברט הוא ללא ספק במאי לשחקנים," שיילין מספרת. "הוא תמיד היה להוט לשמוע את הדעות שלנו על הדמויות שלנו ושיתף פעולה עם הכל - אם זה יהיה באיך שהיא נראית, השיער שלה, המייקאפ שלה, הבגדים שהיא לובשת. היינו משתפים פעולה אפילו על דיאלוגים, אם זה הרגיש מתאים ואמיתי. לא רק לו, אלא גם לי, באותה מידה."
"אם משהו הרגיש לא במקום, הוא תמיד היה עוצר את הצילומים, ואז היינו הולכים הצידה, מסדרים את זה בינינו וחוזרים חזרה, שזה משהו שלא תמיד קורה בהפקות של סרטים גדולים. באמת הרגשתי שהוא מנסה להגן על הקדושה של הסיפור, בתוך העולם של סרט עתיר תקציב."
אנחנו מאוד שמחים לשמוע את החדשות האלה, ואתם? :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה