יום שישי, 14 בנובמבר 2014

"משחקי הרעב" - בקרוב על הבמה?


מי מאיתנו לא חשב פעם איך זה באמת להיות בתוך הזירה? מה היה קורה אם אנחנו היינו נכנסים בתור מיועדים: שורדים או ניצודים? אם פעם חלמתם לעמוד בכיכר הקפיטול ולצפות במשחקים ובמה שקורה שם באמת, ייתכן שבקרוב תוכלו להגשים את החלום!

עולם "משחקי הרעב" צפוי לסגור בפנינו את שעריו ולהגיע לסיומו בעוד שנה, סתיו 2015, כשהחלק השני של סרטי "עורבני חקיין" יפציע בבתי הקולנוע ברחבי העולם, אבל זה אף פעם לא מוקדם מדי לחשוב על העתיד.
בנוסף לתוכניות של תצוגת "משחקי הרעב" נודדת, בימים אלו שוקדים על הפקת מופע חדש, מבוסס כולו על ספרי וסרטי "משחקי הרעב". ואתם מכירים את ליונסגייט; זה או לצאת בגדול, או לא בכלל. המופע יעלה לראשונה בתיאטרון חדש שיבנה במיוחד עבורו, ממש ליד איצטדיון וומברלי שבלונדון, אי שם, בשלהי קיץ 2016. מדובר במופע חי ברמה גבוהה מאוד, שלא רק על פי התוכניות ינדוד מאולם לאולם, ממדינה למדינה (ראה/י ערך: תצוגת הסרט "משחקי הרעב"), אלא מובטח לנו כי מדובר במופע חדשני ומהפכני, מלא באפקטים מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות שלא מכירים בעולם התיאטרון, וטרם נראו על שום במה.

את המופע הענק יפיק רובין דה לויטה, שזכה בעבר בפרס טוני על "טיטאניק" ו"אל תוך היער". הפקתו "אנה", שבוססה במקור על "יומנה של אנה פרנק", הוא השתמש בסטים מסתובבים על מנת להפוך את החוויה למעצימה יותר; באופן דומה, במהלך הפקתו "החייל של אורנג'", הקהל עצמו סובב בין סט לסט ממש ב-360 מעלות. כל זה נשמע די מטורף, בלשון המעטה, במיוחד אם אנחנו גם זורקים לשם כמה טציות, צרעות ציד, חיילי קפיטול צמאים לדם.
רובין דה לויטה מוסר בהתרגשות לתקשורת כי המופע החדש יהיה שונה מכל מה שהכרנו עד היום, ושצוות ההפקה יביא לבמה את כל הגאונות שבסדרת הספרים (והסרטים), בשילוב טכנולוגיות חדשות ומתוחכמות, שכאמור, טרם נראו כמותן בעולם התיאטרון. ועכשיו כל מה שניתן לעשות הוא להתחיל לחסוך כרטיס טיסה ללונדון ולחכות לקיץ 2016...

נו, טוב... לפחות זה לא "משחקי הרעב: על הקרח", לא?

(בשימוש עיבודים מתוך ראש אחד)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה