יום שלישי, 7 באפריל 2015

ראיון צפוף עם אליזבת' בנקס: איך אפי משפיעה על בחירת הבגדים שלה, קטניס ופיטץ' פרפקט


אליזבת' בנקס התראיינה לאחרונה למגזין Marie Claire שם דיברה על הסרט החדש שלה "פיטץ' פרפקט 2" וכמובן שגם אפי ומשחקי הרעב.


"משחקי הרעב: עורבני חקיין-חלק 2" ייצא בנובמבר. זהו הסרט האחרון שבו יצא לך לגלם את אפי. לקחת משהו מהסט בתור מזכרת?
"לקחתי סנדלים מהממות של אלכסנדר מקווין. הן כאילו ה-נעליים הקלאסיות של אלכסנדר מקווין. אפשר לזהות אותן רק ממבט אחד ולהגיד 'הו כן, אלה הן'. אז אני אוהבת את זה. אבל ברצינות, אני כאילו רכשתי לעצמי יותר ביטחון עצמי במה שאני לובשת. מבין למה אני מתכוונת? כאילו, 'למה אני לובשת את המוניק לולייר היום?' כנראה בגלל אפי. אחרת הייתי לובשת סתם שמלה שחורה במקום זה".

המדידות הראשונות של אפי לסרט "משחקי הרעב: התלקחות"
כן, היא ללא ספק דמות שאינה מפחדת מצבע.
"היא באמת לימדה אותי הרבה על הגוף שלי, ומה מתאים לי ושלהתלבש צריך לעשות בכיף. כל זה פשוט אוסף נפלא של דברים שלמדתי. כלומר, יצרנו סוג של אייקון אופנה קטנה. זאת בהחלט הייתה חוויה משתפת פעולה יצירתית שכנראה לא ייצא לי לחוות יותר אף פעם".

מי הדמות המועדפת עלייך במשחקי הרעב?


"טוב, קטניס היא המועדפת עליי. קטניס במקום הראשון ואפי במקום השני. אבל כן, כמובן שקטניס, כי היא מרכז המורל של הסרט, הלב והנשמה של כל הסדרה והיא מכסחת צורה, ולכן בתור אחת מקהל הנשים, בתור קוראת ובתור אימא, אני פשוט שמחה לראות את הדמות הזו מצליחה".

נראה שאנחנו בסוג של מגמת עליה בהוליווד בכל הנוגע לדמויות מכסחות הצורה האלה.
"אני חושבת שאנחנו נמצאים עכשיו בתקופה ממש טובה. ראיתי כתבות ב'ניו-יורק טיימס' וב'ואריטי' על איך לשוברי הקופות הגדולים יש תחרות רצינית מול הסרטים שעשו באמת 'בשביל הנשים', ואני חושבת שזה ממש מעניין".

כשאנחנו מסתכלים על שני הסרטים השונים לגמרי האלה ["עורבני חקיין-חלק 2" ו"פיטץ' פרפקט 2"], מה הייתה הסצינה שהיה לך הכי כיף לצלם?


"אפי מדהימה, אבל זה לא תמיד הכי כיף לשחק אותה. זה מאוד לא נוח לצלם את הדמות הזו והם גם סרטים מאוד אפלים, הנושא המרכזי הוא קשה, ולכן המילה 'כיף' לא ממש מתחברת לי עם הצילומים של הסרטים האלה. היה לי הרבה כיף מחוץ לצילומים עם הקאסט והצוות. לעומת זאת, הצילומים של 'פיטץ' פרפקט 2' היו סופר כיפים. אלה רק אני וג'ון מיכאל היגנס, ואנחנו חברים כבר כל כך הרבה זמן אז אנחנו פשוט מבלים את הזמן הכי טוב. כל מה שאני עושה איתו הוא בין הדברים שאני הכי אוהבת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה