יום שבת, 4 באפריל 2015

הכינו את הממחטות: רוברט פטינסון נפרד מחיי הרווקות

כל האינטרנט, הצהובונים ומה שביניהם שוצפים וגואשים בימים אלה בנושא אחד: האם רוברט פטינסון, הבריטי הערפד-הנצחי, החליט להיפרד מחיי הרווקות ולעשות את הצעד הבא עם חברתו הנוכחית, הזמרת FKA Twigs?

הידיעה התפשטה ברשת כאשר זמר הראפ T-Pain שהוא במקרה אחד החברים הטובים של טוויגס פלט בראיון לעיתון "וולטור" את החדשות:
"...היא כל הזמן במסע הופעות ובכל פעם שאני מתקשר אליה היא נמצאת במקום אחר. ועכשיו היא מאורסת, אז הכל עומד להיות שונה עכשיו." רגע, מה? "כן, לפטי[נסון] הזקן. אני לא יודע אם היא רצתה שמישהו יידע מזה..."
פליטת הפה הלא מתוכננת הביאה אחריה גל של שאלות, שמועות ותהיות. הספק העיקרי שעמד באוויר כאשר הידיעה פורסמה הייתה שבעצם כל זה קרה דווקא ב-1 באפריל, הידוע כיום ההשמצות-שלא-כדאי-אף-פעם-להאמין-להן. זמר הראפ גם כתב בטוויטר שלו אחרי שהראיון התפרסם, שזו הייתה רק מתיחה לכבוד ה-1 באפריל.
אבל הרבה אנשים לא קנו את ההתחרטות של T-Pain בטוויטר; גם עצם העובדה שהוא ציין שטוויגס ופטינסון לא רצו שאף אחד יידע, העלתה סיבה טובה שבגללה הראפר חזר בעצמו.

אז איפה באמת הדברים עומדים? הנה מה שאנחנו חושבים שקורה:

אנחנו מאמינים ב-99.999999999% שכנראה העיניין נכון ורוברט פטינסון, בן ה-28, באמת הציע נישואים לחברתו בששת החודשים האחרונים, בת ה-27. כמובן, אנחנו לא מסתמכים על כל קריאות הצהלה של המגזינים והצהובונים, אלא בעובדות שבשטח. בהצהרה התמימה של המקורב לזוג הוא אמר בפירוש שחור על גבי לבן: "עכשיו [טוויגס] מאורסת". ומכיוון שאנחנו יודעים שהבחור היחיד שהזמרת התראתה איתו לאחרונה היה אדון פטינסון בלעדית, המסקנה היחידה שאנחנו יכולים להסיק מכך היא שהוא כנראה הבחור המאושר.

בנוסף, אחרי שחקרנו קצת, מצאנו באמת תמונות של הזמרת הצעירה עם טבעת עדינה ולא מזוהה על האצבע ה"מיועדת". כמובן, זו יכלה להיות כל טבעת, אך ההתנגשות בזמנים המתואמים בהם התפרסם הראיון עם פליטת הפה והתקופה הקצרה שבה טוויגס עונדת את הטבעת, לא משאירים לנו ברירה אלא לחבר אחד ועוד אחד.



השמועות הבאות שהגיעו כמו בגל בעקבות הידיעה על האירוסין שפורסמה לפני שלושה ימים, מדברות על איך שקריסטן סטיוארט מתמודדת עם כל העיניין. הצהובונים כותבים ש"מקורות מקורבים לקריסטן" אומרים שהיא שבורה ושקשה לה להתמודד עם החדשות, למרות שהיא ככל הנראה המשיכה הלאה. אנחנו לא נתפלא אם העניין הזה נכון, בהתחשב בעובדה שהיא ורוברט יצאו תקופה ארוכה (הרבה) יותר ושם לא הייתה שום הצעה.
שמועות נוספות אומרות שטיילור לאוטנר, נשאר חבר נאמן לקריסטן ורץ להציע לה את כתפו לניגוב הדמעות ברגע שהשמועות גלשו לאינטרנט. בלה-ג'ייקוב מאץ'?

כמובן, עד שלא תהיה הצהרה מפורשת מפי טוויגס או פטינסון, מבחינתנו הכל מרחף באיזור-הלא-מוגדר של השמועות. אבל אם ייסתבר שמדובר באמת, לא נותר לנו דבר מלבד לאחל לזוג המאושר הרבה מזל טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה