יום שישי, 23 באוקטובר 2015

פרנסיס לורנס חושף שמחכה למעריצים הפתעה בסוף 'עורבני חקיין-חלק 2'

בראיון חדש למגזין מקסיקני, פרנסיס לורנס הבמאי של סרטי משחקי הרעב (החל מ'התלקחות') מדבר על הדמויות בסרט, על בקשות המעריצים וחושף שצפויה לנו הפתעה בסוף הסרט האחרון - "עורבני חקיין-חלק 2" שצפוי לסגור את הסדרה בנובבר הזה.
הנה קצת ממה שהוא אמר שם:

על הדמויות בסרט:
"אחרי כל מה שהדמויות האלה עברו, אתה רוצה שהן יסיימו [את הסדרה] עם הרגשה של תקווה, אבל בגלל הנושאים שאותם אנו בוחנים [במהלך הסדרה], כמו ההשלכות של אלימות ומלחמה, הן יישתנו לנצח. אפילו אם ישנה תקווה, הן חוו רמת הרס כזו שתצלק אותן לעד," יוצר הסרט אומר. לורנס גם התעקש שאפילו שלא כל הסרט יהיה שמח, הסוף הזה יהיה "הכי מספק מכל הסרטים שהיו בסדרה, כי הוא הסוף היחיד שבאמת מסתיים" והוא בטוח שהוא יעלה על הציפיות של המעריצים של הסיפור.


על לקיחת הצעות של מעריצים בחשבון:
"הם רוצים שאנחנו נכלול ציטוטים ספציפיים מהספר, סצינות מסויימות," הבמאי אומר ומציין שהסצינה שהמעריצים הכי חולמים לראות היא מפגש רומנטי בין קטניס אוורדין (ג'ניפר לורנס) ופיטה מלארק (ג'וש האטצ'רסון), דמויות שחייבים להכין מראש למערכת יחסים רומנטית מביכה.

פרנסיס אפילו מגלה למעריצים הפתעה:
מבלי להיכנס לפרטים, הבמאי חשף ש'עורבני חקיין-חלק 2' יכלול "הפתעה שלא נמצאת בספר", שהוספה בכוונה כדי לרצות את המעריצים.  "היא מגיעה לקראת סוף הסרט", הוא מציין.

מה לדעתכם יכולה להיות ההפתעה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה