יום שני, 19 בנובמבר 2012

ראיון של רוב וקריסטן עם BILD

הנה ראיון חדש של רוברט וקריסטן עם BILD שהתקיים בזמן שהם קידמו את "ברייקינג דון-חלק 2" בברלין (:

מי שרואה אותם מתנשקים על המסך הגדול מבחין: זוהי אהבה. מי שעומד לידם מרגיש: זאת אהבה דו צדדית.
תגובתם: אין תגובה!
רק הלבבות שלהם יודעים את האמת!

קריסטן סטיוארט - היא הייתה רק בת 17, ביישנית, עקשנית, ושקטה בתחילת השיגעון של דמדומים.
רוברט פטינסון - אז בן 22, דוגמן לונדוני שגר בשלושה מקומות. מהאנשים החברותיים, תולעת ספרים, קלאסי.

פגשתי את שניהם חמש פעמים - במהלך חמש שנים.
ותמיד שאלתי אותם על אהבה!
והתשובות? חיוכים, דממה, משיכות כתפיים. מאוחר יותר גם "כן".

ועכשיו? הפרימיירה בגרמניה של הסרט האחרון בסאגת דמדומים.

BILD: את שמחה שזה נגמר?
קריסטן: "אני שמחה שסיפור האהבה סופר עד הסוף. אני מרגישה משוחררת וחופשיה, אבל אני כן מתגעגעת לכל זה בו זמנית."

BILD: על מה אתם כן מתחרטים?
רוברט: "שישנו מחיר שאתה צריך לשלם. אתה 24 שעות בעבודה, אם אתה יוצא לרחובות."
קריסטן: "אתה מנסה להגן על החיים הפרטיים שלך, אבל באותו הזמן אתה בעצם גם שודד את החיים שלך."

BILD: איך אתם בורחים מהתהילה של עצמכם?
רוברט: "התהילה היא כמו כלא. אבל יש לי משפחה וחברים טובים, שהם החיים האמיתיים שלי."
קריסטן: "אני צריכה לבנות מחסומי פלדה מסביבי. ככה אתה מקבל נקודת מבט שונה על החיים ועל אנשים. אתה תיזרק החוצה מהסביבה המוכרת לך, אתה מפחד. אבל הפחד הזה הוא גם רגש שמקבל אותך כשאתה גדל, ורוצה לחקור את העולם!"

BILD: החלומות והמטרות שלכם בחיים?
רוברט: "אני רוצה לעשות הרבה סרטים ולהשתפר."
קריסטן: "אני לא יודעת מה יקרה בתוך שנה. אני אף פעם לא יודעת מה לעשות לפני שההחלטה נמצאת ממש לפני!"

הוא מחייך. היא מפהקת. כשהם מסתכלים אחד לשני בעיניים, יש ביניהם קליק.
בברלין, קריסטן ורוברט יצאו לשחק באולינג בערב.
כדור האהבה גולגל.

תגובה 1: