יום שני, 19 בנובמבר 2012

ג'ניפר בראיון חדש: על צילומי התלקחות, על דמדומים ועל הארי פוטר

כתב בר מזל מ-Newsweek's The Daily Beast קיבל את ההזדמנות לראיין את ג'ניפר לורנס בארוחה של שעתיים שלמות באטלנטה (תארו לעצמכם איזה כיף זה יכול להיות!), והתוצאה היא ראיון שפשוט שווה קריאה!

כמה זמן אתם מצלמים כבר את 'התלקחות'?
ג'ניפר: חודשיים. אני חושבת שאנחנו כבר בחצי הדרך. אני תמיד מתוסכלת כשמגיעים סוף הצילומים לסרטים האלה. אני כל כך נהנית לצלם אותם!

קראתי איפשהו - וזה יכול להיות מוטעה לגמרי, כן? - שאת טוויהארדית.
זה סיפור מצחיק. קראתי את הספר הראשון בדיוק כשהוא יצא, והייתי כזה "פאק, כל כך, זה מדהים!" אבל אני יותר פריקית של הארי פוטר. קראתי את כל הספרים שלוש או ארבע פעמים. אני יודעת כל כישוף או לחש השבעה. לפעמים קורה שאני אפילו מדברת בשפת הארי פוטר מבלי לשים לב.

פגשת פעם את דניאל רדקליף (הארי פוטר)?
כן, צרחתי לו בפרצוף. שנינו התארחנו אצל לטרמן (Letterman). תפסתי אותו בכתפיים. כמובן, הייתי על עקבים בגובה של 15 ס"מ. זה הופך אותי ל1.95 מטר. אני גבוהה ממנו כמו ענק, ומתכופפת וצועקת לו בפרצוף "אני אוהבת הארי פוטר!" אנשי הביטחון שלו דאגו לרגע ושאלו את עצמם - כדאי שנלך?

יופי ג'ניפר, יופי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה