יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

ג'ניפר על השער של מכזין Marie Claire האפריקני

ג'ניפר מככבת על השער של מגזין האופנה Marie Claire בדרום אפריקה, שיוצא בינואר הקרוב!

הנה כמה קטעים ששווה לקרוא מתוך הראיון הבלעדי שלה לעיתון :)

על יציאות עם חברים: "אני לא אוהבת לצאת הרבה. אני יותר כמו אישה זקנה. אחרי 11 בלילה, אני כזה 'הילדים האלה לא מתעייפים אף פעם?' כשאני יוצאת, אני חושבת על הספה בבית שלי."

על הגוף שלה: "אני מעדיפה להיראות מלאה מאשר שטוחה, כמו אנשים במציאות."

המטרה שלה לשנה החדשה: "המטרות שלי לשנה החדשה הן לעשות דברים בשביל עצמי. זה קשה עבורי. אף אחד לא רוצה שלא יאהבו אותו. אתה תמיד רוצה להיות הכי מנומס ונחמד לאחרים. נמאס לי לחפש כל הזמן איזון בלומר מה שאני חושבת, ובכל זאת להיות נחמדה. אני לא יכולה לעשות את זה. יש לי את הגישה הזאת של 'טוב בסדר' וכאלה... בסוף זה תמיד נגמר בזה שאני מאפשרת לאנשים לרמוס אותי."

כי אין על ג'ני שלנו! (;

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה