יום שבת, 30 במרץ 2013

סיפור מתוק: רוברט פטינסון הציל את התנין שצולם איתו בפוטושוט למגזין VF!


הנה סיפור מתוק על איך רוב הציל את התנין שהשתמשו בו לצילומי השער של רוברט במגזין Vanity Fair!
"כולנו מכירים את התמונה הזאת, נכון?
 ביקרתי בחוות התנינים בלואיזיאנה עם כמה חברים טווהארדים שלי ומצאתי את התמונה הזאת על הקיר. רצתי אליה, ולמרות שהתמונה לא מראה זאת בבירור, בנייר שמעל התמונה כתוב שהתנין, ששמו הוליווד, חיי בחווה ושאם תשאלו את מדריך הסיור שלכם, תוכלו לפגוש אותו!!!! מיד עברתי למצב חשאי ודחפתי אנשים בדרכי למצוא את המדריך כי כל דבר שנגע ברוב, אני חייבת לגעת! בכל מקרה, כשסוף סוף מצאתי את המדריך - שקראנו לו "איש המרשמלו" כי הוא האכיל את התנינים במרשמלו והוא היה חתיך - הוא אמר שיחק את עצמו כאילו הוא לא יודע על מה אני מדברת, יש לו צמר גפן במקום מוח, אני מנחשת. הוא אמר לנו ללכת לשאול את הבחור הנמוך עם השיער הג'ינג'י. אז עשיתי את זה, ואתם יודעים מה הוא סיפר לי? הוא אמר "הוליווד כבר לא פה יותר. רוב שילם כדי שישחררו אותו בחזרה לטבע. זאת הפעם היחידה אי פעם שעשינו משהו כזה." אין צורך להגיד שדמעות החלו להיקוות בעיניי, לא בגלל שלא יצא לי לראות את התנין, אלא בגלל שרוב הוא מדהים! בכיתי ואהבתי אותו יותר אפילו יותר, אם זה אפשרי! וזהו סוף הסיפור שלי, חברים."
אתם יכולים לראות את הוליווד התנין משתחרר אל הטבע בסרטון הבא:


אין על רוברט הזה! (':

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה