יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

ראיון חדש עם ביל קונדון: המון פרטים חדשים על "ברייקינג דון חלק 2" !

נוסף לתמונות החדשות שMTV Fall Movie שיחררו היום, הם גם ישבו לראיין את ביל קונדון, הבמאי והמפיק של "ברייקינג דון" (חלקים 1 ו2), ושוחחו איתו על הסרט האחרון בסאגת הדמדומים, שעתיד לצאת בנובמבר הקרוב.

והיי, נחשו מה? קיבלנו גם כמה פרטים חדשים על הסרט!
קריאה נעימה (:

MTV: איך אתה מרגיש? באיזה חלק בתהליך שלאחר סיום הצילומים אתם נמצאים עכשיו?
ביל קונדון: אנחנו בשלב של הוספת המוזיקה והקולות כך שיתאימו לתמונות, ומוסיפים את האפקטים החזותיים האחרונים, וזה החלק הכי מסובך בגלל שכל החלקים המסובכים תמיד מגיעים בסוף, אז אנחנו מוודאים שהם יראו הכי טוב שהם יכולים להיראות, זה הדבר הגדול כרגע.

MTV: יש איזשהו אפקט מסויים שאתה הכי מרוצה ממנו?
קונדון: אוי באמת, יש כל כך הרבה שיצאו כל כך יפים. אני אוהב למשל - זה דיי מצמרר - את איך שהעשן של אלק יצא. יש לו את העשן הזה שגורם לך לעיוורון חושים מוחלט, וזה נראה ממש טוב. זה נראה כמו סרט האימה הטוב ביותר שאי פעם ראית. זה סוג קצת שונה של עשן, ויש לו סוג של "זרועות תמנון" שיכולים להיכנס לגופך וכל זה.

MTV: אני כל כך מתרגש לקראת כל הכוחות המיוחדים האלה! דיברתי לא מזמן עם מקנזי פוי (רנסמיי), האדם החמוד ביותר על כדור הארץ, והיא דיברה על כמה שהיא נהנתה לצלם את הסצינות עם ה"כוחות שלה".
קונדון: אני יודע, הכי כזאת מתוקה, נכון? הכוח שלה [בסרט] הוא שהיא נוגעת במישהו ויכולה להראות לו את המחשבות שלה, ודברים שהיא דורשת. יש כמה צילומים חזותיים, אבל הרבה מזה נעשה ע"י קרטר ברוול (אחראי על המוזיקה בכל הסרטים, "Bella's Lullaby"), אבל רק לאחרונה בכל התהליך הזה של שילוב המוזיקה, דיין דוויס, שהוא מעצב מוזיקה גאוני, עשה אותה קוראת ומדברת שירה ודברים כאלה, והוא הופך את זה לאלפי קלטות השמעה. אתה לא באמת שומע מילים, אבל זה הופך למלמול של הקול שלה, זה אפקט מאוד מופשט שמעולם לא שמעתי קודם. זה ממש מגניב.

MTV:  מה היה יום הצילומים הכי גדול, עמוס וכיפי שהיה לכם?
קונדון: יום הצילומים הגדול והכיפי ביותר שהיה לנו, רק בגלל ההפתעה שהם עשו לנו, היה כשהלכנו למקום הכי הכי הכי רחוק בזירת הקרב, כדי להצליח לצלם בזווית הראייה הרחוקה ביותר כשהוולטורי בצד אחד, והקאלנים וחבריהם בצד האחר, ובטייק האחרון, פתאום אתה שומע את "היוריטמיקס" וכולם התחילו לרקוד איזה ריקוד עם כוריאוגרפיה שהם המציאו מראש. זה היה יום גדול, והמסיבה הכי ענקית אי פעם.

MTV: טוב אנחנו יכולים רק לקוות שהחלק הזה יופיע בדי-וי-די.
קונדון: אני חושב שכן.

MTV: האם קיבלת כבר עוד החלטות לגבי הפסקול? יש לך כל כך הרבה מוזיקאים בקאסט.
קונדון: הו כן, זה מעניין. אני לא בטוח שאני יכול לדבר על זה עדיין, אבל אנחנו בדיוק עובדים עליו, וזה מרגש.

MTV: מה לגבי אורך הסרט? הוא כבר נקבע?
קונדון: כן. אורך הסרט עומד על שעה ו56 דקות, שזה דקה פחות מהחלק הראשון של הסרט, ובכך הופך אותו לסרט הקצר ביותר מבין כולם.

MTV: דיברנו על היום הגדול והעמוס ביותר, מה לגבי היום הכי שקט והרגע הכי אמוציונלי?
קונדון: הייתי אומר שיש הרבה כאלה... אני ל אדבר על סצינה אחת, כי היא הפתעה, אבל יודע מה, הסצינה שבה צ'ארלי פוגש לראשונה את בלה הערפדה ואת רנסמיי. זה סרט שיש בו באמת רק אדם אנושי אחד, אם נתייחס לטיילור [לאוטנר] כיצור לא-אנושי, אז צ'ארלי הוא הדרך שלנו לכל הרגש האנושי. אם צ'ארלי יכול להבין ולהאמין להכל, אני חושב ששאר הצופים יכולים. ברור שבילי בורק הוא פשוט שחקן יוצא מן הכלל, שבאמת יכול להפוך כל רגע לאנושי, אז לצפות בו ובקריסטן באותה הסצינה, אני זוכר שהכל היה פשוט תענוג ברגע הזה.

MTV: איזו עצה היית נותן למעריצים כדי להעביר את הזמן עד ליציאת הסרט?
קונדון: הו, זאת שאלה מעניינת. הייתי מציע להם לחזור על הפסקולים של הסרטים הקודמים ולהיזכר ברגעים בהם כל שיר התנגן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה