יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

שלטים המצביעים על סט הצילומים של "התלקחות" כבר נראים באיזור אטלנטה?

ג'ניפר וג'וש כבר באטלנטה, רוב הקאסט המכריע כבר מלוהק - התחילה רשמית העבודה על "התלקחות"? ככה סבורים כמה אנשים מקומיים באטלנטה, ג'ורג'יה, שרואים שלטי הכוונה עם השם הבדוי של "התלקחות". לא מבינים? כל הפרטים בפנים.

תזכורת: כל הבא בכתבה הוא בגדר שמועה והשערות בלבד - שום דבר לא רשמי.

כדאי להשקיע כמה דקות ולקרוא.



כשיש סרטים מאוד מדוברים, עם ציפיות גדולות, ומאוד פופולריים, כמו משחקי הרעב, כל תמונת פאפרצי של הכוכבים, כל פיסת מידע, כל רכילות הכי קטנה (על הסט, על השחקנים), יכולה לגעוש ולעשות היסטריה בכל רחבי העולם. וכמובן להיות מאוד משתלמת כלכלית למחזיק

 במידע.
בדר"כ כלל במצבים כאלו, ההפקות מאמצות את כל המשאבים האפשריים כדי לשמור על סודיות, שלא יידלפו שום דברים החוצה. נותנים שם בדוי לסרט/הפקה על מנת לבלבל/למנוע מכל הפאפרצי וכו' להגיע לכל הדברים שהוזכרו שעליהם ההפקה מעוניינת לשמור בסודיות. כמו, למשל, במהלך הצילומים של משחקי הרעב, ההפקה שילמה הרבה כסף בשביל אתרי צילומים פרטיים, וסגירת כבישים וחסימת תנועה לאורך קילומטרים שלמים כדי לשמור על פרטיות וסודיות.

עכשיו כשהבנו את המצב הקיים, תנו לי לספר לכם שכרגע השמועות מספרות, ש"ליונסגייט" החליטו לתת ל"התלקחות" שם בדוי. שם זה מיועד לרוב הציבור, שיחשבו שזה בעצם פרוייקט אחר, ורק אנשי קאסט וצוות ידעו מה אמיתי ומה לא.
אם התעניינתם, השם הוא The Idiom.

למה אני מספרת לכם את כל זה? כי ה"הפקה" כביכול של The Idiom (שתכירו אותה כ-GGX) כבר התחילה להציב שלטים באיזור אטלנטה שבג'ורג'יה, על מנת לגייס אנשי צוות ושחקנים ניצבים להפקה המתחילה. אנשים כבר מתחילים להבחין ב"שלטים צהובים", שמטרתם היא לעזור לאנשי צוות ושחקנים בכל מיני פרוייקטים להגיע לאתר הצילומים שבו הם צריכים להתייצב, עם כותרת שם הסרט. ואנחנו הרי כבר יודעים בוודאות שג'וש וג'ניפר כבר נמצאים באטלנטה באתר הצילומים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה